Tria Dimensia
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Tria Dimensia

...
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Umiejętności Shinigami

Go down 
AutorWiadomość
Tamashi

Tamashi


Liczba postów : 85
Age : 29

STATYSTYKI
Rasa: Shinigami
Życie:
Umiejętności Shinigami 352enav170/200Umiejętności Shinigami 2ng4vgn  (170/200)
Energia:
Umiejętności Shinigami Left_bar_bleue90/200Umiejętności Shinigami Empty_bar_bleue  (90/200)

Umiejętności Shinigami Empty
PisanieTemat: Umiejętności Shinigami   Umiejętności Shinigami I_icon_minitimeWto Cze 26, 2012 3:35 pm

Po załorzeniu maski można korzystać z Cero, Gran Rey Cero i Hierro, oraz Regeneracji i Cero Oscuras w postaci pełnego Hollowa!

Hakuda

Sandobaggu Bīto (Uderzenie Workiem Piasku)
Umiejętności Shinigami Sandobaggu_B%C4%ABto

Użytkownik w krótkim odstępie czasu uderza pięściami we wroga. Technika na tyle silna że może odrzucić przeciwnika do tyłu.
Wymagania: 5 siły i 5 energii
Efekt: 30 dmg
Koszt: Dmg + 30 mp
Użycie: 2 razy co 3 tury.

Tesshō (Żelazna Dłoń)
Umiejętności Shinigami Tessh%C5%8D

Technika pozwalająca otwartą dłonią wykonać prosty ruch, który może powalić przeciwnika.
Wymagania: 25 siły i 20 energii
Efekt: Zablokowanie ostatniej akcji przeciwnika.
Koszt: Dmg przeciwnika lub 1/2 Dmg za akcje inną niż atak.
Użycie: Raz na walkę.

Techniki ruchu

Shunpo (Migotliwe Kroki)
Umiejętności Shinigami Shunpo

Opis: to jedna z elementarnych technik szybkich kroków. Umiejętność, za którą nie potrafi nadążyć ludzkie oko. Nie wydaje przy tym praktycznie żadnego dzwięku. Maksymalne można użyć 3 razy !
Wymagania: 20 energii, 20 zręczności
Efekt: Atak szybki *1.5
Lub pewny unik (nie wymaga rzutu kością procentową)
Koszt: Dmg + 25 rei
Użycie: 2 razy co 2 tury [ dla ofensywy] raz w walce [dla defensywy]

Utsusemi (Cykada)
Umiejętności Shinigami Utsusemi
Opis: jest jedną z zaawansowanych technik szybkich kroków.
Pozwala na ruch z dużą prędkością, pozostawiając powidok w tle. Może się wydawać, że powidok może mieć uszkodzenia, np jest rozmazany. Niesamowita prędkość pozostawianego powidoku sprawia wrażenie, że nasz "klon" może nawet mówić.

Wymagania: Poznane Shunpo, 30 energii, 40 zręczności. Nauka u NPC
Efekt: Nietykalność na jedną turę
Koszt: - Energia *1.5
Użycie: raz w walce

Senka (Błyskawiczny Kwiat)
Umiejętności Shinigami Senka
Opis:Specjalna technika Shunpo, gdzie użytkownik błyskawicznie przenosi się do wroga i wraca z powrotem. Ruch jest na tyle szybki, że przeciwnik nie jest w stanie powiedzieć, czy był atakowany od przodu czy od tyłu, a nawet obserwator całego zdarzenia nie potrafi przewidzieć tych ruchów.

Wymagania: Shunpo, 50 zręczności. Nauka u NPC
Efekt: Atak szybki x2
Koszt: dmg + 50 rei
Użycie: Raz na walkę

Czary Kidou

Bakudou no yon - hainawa! Zaklęcie wiążące numer cztery - pełzająca lina!
Umiejętności Shinigami Crawling_Rope
Opis:Wyzwala złoscistą linę energi którą pęta przeciwnika i uniemożliwia mu poruszanie się.

Wymagania: 25 Energii
Efekt: Przeciwnik zostaje unieruchomiony i bezbronny na 1 turę.
Koszt: 50 rei
Użycie: 2 razy co 2 tury

Rikujōkōrō ( Sześć Ramion Więziennego Światła )
Umiejętności Shinigami Rikuj%C5%8Dk%C5%8Dr%C5%8D
Wymagania: 40 Energii.
Efekt: Paraliż przeciwnika, przerwanie ostatniej akcji.
Koszt: 90 Rei.
Użycie: Raz na walke.

Kunrinsha yo! Chiniku no kamen! Banshou! Habataki! Hito no na wo kansumono yo! Shounetsu to souran! Umihedate sakamaki minami e to ho wosusume yo! Hadou no sanjuuichi - Shukkahou!
Ty Panie! Maska krwi i ciała wszelakiego stworzenia! Trzepot skrzydeł!Ty, który nosisz imię Człowieka! Piekło i Pandemonium! Ściana wielkichmorskich fal maszeruje dalej na południe! Zaklęcie destrukcyjne numer trzydzieści jeden - Kula Czerwonego Ognia!

Umiejętności Shinigami Shukkahou2zw7
Opis: Tworzy się kula ognia wielkości dłoni, która zostaje wystrzelona w kierunku wroga.
Wymagania: 30 Energii
Efekt: dmg = energia
Koszt: dmg
Użycie: 4x co 2 tury.


Souren Soukatsui

Umiejętności Shinigami Sourensoukatsui2lm3

Opis: Tworzy podwójny promień błękitnego ognia, który atakuje przeciwnika z dużą mocą. Atakuje dwóch przeciwników lub jednego z podwójną mocą.
Wymagania: 115 Energii
Efekt:
- jeden przeciwnik dmg= energia *2
- dwóch przeciwników dmg= energia *1,5
Koszt: dmg +150 rei za pojedynczy promień
(Dmg +75)x2 rei za rozdzielenie promienia na dwóch przeciwników.
Użycie: Raz na walkę.
Powrót do góry Go down
 
Umiejętności Shinigami
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Umiejętności Arrancarów

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Tria Dimensia :: Regulamin :: Techniki-
Skocz do: