Po załorzeniu maski można korzystać z Cero, Gran Rey Cero i Hierro, oraz Regeneracji i Cero Oscuras w postaci pełnego Hollowa!
Hakuda
Sandobaggu Bīto (Uderzenie Workiem Piasku)Użytkownik w krótkim odstępie czasu uderza pięściami we wroga. Technika na tyle silna że może odrzucić przeciwnika do tyłu.
Wymagania: 5 siły i 5 energii
Efekt: 30 dmg
Koszt: Dmg + 30 mp
Użycie: 2 razy co 3 tury.
Tesshō (Żelazna Dłoń)Technika pozwalająca otwartą dłonią wykonać prosty ruch, który może powalić przeciwnika.
Wymagania: 25 siły i 20 energii
Efekt: Zablokowanie ostatniej akcji przeciwnika.
Koszt: Dmg przeciwnika lub 1/2 Dmg za akcje inną niż atak.
Użycie: Raz na walkę.
Techniki ruchu
Shunpo (Migotliwe Kroki) Opis: to jedna z elementarnych technik szybkich kroków. Umiejętność, za którą nie potrafi nadążyć ludzkie oko. Nie wydaje przy tym praktycznie żadnego dzwięku. Maksymalne można użyć 3 razy !
Wymagania: 20 energii, 20 zręczności
Efekt: Atak szybki *1.5
Lub pewny unik (nie wymaga rzutu kością procentową)
Koszt: Dmg + 25 rei
Użycie: 2 razy co 2 tury [ dla ofensywy] raz w walce [dla defensywy]
Utsusemi (Cykada) Opis: jest jedną z zaawansowanych technik szybkich kroków.
Pozwala na ruch z dużą prędkością, pozostawiając powidok w tle. Może się wydawać, że powidok może mieć uszkodzenia, np jest rozmazany. Niesamowita prędkość pozostawianego powidoku sprawia wrażenie, że nasz "klon" może nawet mówić.
Wymagania: Poznane Shunpo, 30 energii, 40 zręczności. Nauka u NPC
Efekt: Nietykalność na jedną turę
Koszt: - Energia *1.5
Użycie: raz w walce
Senka (Błyskawiczny Kwiat)
Opis:Specjalna technika Shunpo, gdzie użytkownik błyskawicznie przenosi się do wroga i wraca z powrotem. Ruch jest na tyle szybki, że przeciwnik nie jest w stanie powiedzieć, czy był atakowany od przodu czy od tyłu, a nawet obserwator całego zdarzenia nie potrafi przewidzieć tych ruchów.
Wymagania: Shunpo, 50 zręczności. Nauka u NPC
Efekt: Atak szybki x2
Koszt: dmg + 50 rei
Użycie: Raz na walkę
Czary Kidou
Bakudou no yon - hainawa! Zaklęcie wiążące numer cztery - pełzająca lina!Opis:Wyzwala złoscistą linę energi którą pęta przeciwnika i uniemożliwia mu poruszanie się.
Wymagania: 25 Energii
Efekt: Przeciwnik zostaje unieruchomiony i bezbronny na 1 turę.
Koszt: 50 rei
Użycie: 2 razy co 2 tury
Rikujōkōrō ( Sześć Ramion Więziennego Światła )Wymagania: 40 Energii.
Efekt: Paraliż przeciwnika, przerwanie ostatniej akcji.
Koszt: 90 Rei.
Użycie: Raz na walke.
Kunrinsha yo! Chiniku no kamen! Banshou! Habataki! Hito no na wo kansumono yo! Shounetsu to souran! Umihedate sakamaki minami e to ho wosusume yo! Hadou no sanjuuichi - Shukkahou!
Ty Panie! Maska krwi i ciała wszelakiego stworzenia! Trzepot skrzydeł!Ty, który nosisz imię Człowieka! Piekło i Pandemonium! Ściana wielkichmorskich fal maszeruje dalej na południe! Zaklęcie destrukcyjne numer trzydzieści jeden - Kula Czerwonego Ognia!Opis: Tworzy się kula ognia wielkości dłoni, która zostaje wystrzelona w kierunku wroga.
Wymagania: 30 Energii
Efekt: dmg = energia
Koszt: dmg
Użycie: 4x co 2 tury.
Souren SoukatsuiOpis: Tworzy podwójny promień błękitnego ognia, który atakuje przeciwnika z dużą mocą. Atakuje dwóch przeciwników lub jednego z podwójną mocą.
Wymagania: 115 Energii
Efekt:- jeden przeciwnik dmg= energia *2
- dwóch przeciwników dmg= energia *1,5
Koszt: dmg +150 rei za pojedynczy promień
(Dmg +75)x2 rei za rozdzielenie promienia na dwóch przeciwników.
Użycie: Raz na walkę.