Tria Dimensia

...
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Mechanika

Go down 
AutorWiadomość
Caim

avatar

Liczba postów : 30

STATYSTYKI
Rasa: Shinigami
Życie:
110/110  (110/110)
Energia:
120/120  (120/120)

PisanieTemat: Mechanika    Nie Cze 24, 2012 10:17 am

Nasza mechanika nie należy do bardzo złożonych. Podczas pojedynku, w jednej turze możemy wykonać po jednej z każdej akcji. Zalicza się do niej akcje ofensywne, defensywne, techniki(podzielone na ofensywne, defensywne i neutralne) oraz akcje neutralne. W tym temacie znajdzie się opis każdej z powyższych akcji.

1. Akcje ofensywne
1.1 Akcja Ofensywna za którą odpowiada siła, stare dobre zadawanie ciosów.
- Atak Podstawowy = Siła
Jeżeli nasze Hp spadnie poniżej 30%
- Dmg = 1/2 siły

1.2 Akcja Ofensywna stosowana za pomocą prędkości, klasyczny sprint na przeciwnika.
- Atak Szybki = Zręczność
Jeżeli nasze Hp spadnie poniżej 50 %
- Brak możliwości tego typu ataków

1.3 Akcja Ofensywna stosowana z połączenia dwóch wartości, czyli jak ranić i to poważnie. (Atak wykonywany co 3 tury)
- Atak Potężny = Siła + Zręczność
Jeżeli nasze Hp spadnie poniżej 30 %
- Brak możliwości tego typu ataków

2.Akcje Defensywne

2.1 Uniki - każdy posiada 1 unik na walkę. 40 więcej szybkości daje dodatkowy unik w ciągu walki. Max 6 uników na walkę. Unik wykonujemy za pomocą kości procentowej. W starciu, gdzie walczący mają równą szybkość próg udanej akcji wynosi 75% lub więcej. Jeśli nasza zręczność jest większa o 25 próg maleje o 10% tak, więc akcja powiedzie się przy progu 75% lub więcej. Maksymalne obniżenie progu wynosi 60%.

2.2 Blok- Każdy posiada 1 na walką. 50 więcej wytrzymałości daje dodatkowy blok w ciągu walki. Max 5 bloków na walkę. Blok wykonujemy za pomocą kości procentowej. Podstawowy próg bloku to 80% lub więcej. Posiadając o 30 więcej wytrzymałości od przeciwnika próg maleje o 10%. Maksymalne obniżenie progu wynosi 60%.

2.3 Kontratak- Każdy posiada 1 kontratak na walkę. 45 Więcej szybkości i siły daje dodatkowy kontratak w ciągu całej walki. Max 4 kontrataki na walkę. Akcje wykonujemy za pomocą kości procentowej. Próg podstawowy wynosi 60%. Mając o 40 więcej szybkości i siły od przeciwnika próg maleje o 10%. Maksymalne obniżenie progu wynosi 30%.

*Uwaga, niema czegoś takiego jak blokowanie kontry, unikanie kontry, kontrowanie kontry itp!

3.Techniki

Techniki dzielą się na: ofensywne, defensywne i neutralne.
3.1 Ofensywne- Są to techniki służące do zadawania obrażeń. Można je wykonać zamiast zwykłego uderzenia. Zazwyczaj obrażenia zadawane przez techniki są większe jednak wymagają odpowiedniej ilości energii. Niektóre są w stanie ranić kilka osób jednocześnie.

3.2 Defensywne- Techniki służące do unikania ciosów lub unieruchomienia przeciwnika. Są wykonywane zamiast akcji defensywnych.

3.3 Neutralne- Są to wszelkiego rodzaju techniki nieprzydatne w walce lub nie zaliczające się do powyższych. Mimo to posiadają taki sam limit jak inne akcje (1 na walkę) Głównie wykorzystywane są w fabule.

3.4 Unikanie technik- Unikanie technik odbywa się poprzez skupienie odpowiedniej ilości energii i "teleportacji" z linii ostrzału. W warunkach bitewnych jest to dość trudne. By uniknąć techniki potrzeba nam 50 energii więcej od przeciwnika. Max 4 uniki na walkę. By uniknąć techniki nie trzeba rzucać kością procentową.

4.Akcje neutralne
Są to wszelkiego rodzaju akcje wykorzystywane głównie w fabule jednak zaliczają się do części mechanicznej forum.

4.1 Przemieszczanie się

Między tematami w jednym dziale: By przenieść się do innego tematu wystarczy na końcu postu napisać z/t i podać nazwę tematu, do którego się udajemy, jest to wymagane po, to by ułatwić pracę nam adminom jak i MG. Niestosowanie się do tej zasady może być karane ostrzeżeniem.

Między dwoma działami: Zasada jest identyczna jak wyżej z tym, że wymaga się 10 minut przerwy między postem pisanym w dziale, z którego wychodzimy a drugim, do którego się kierujemy.

Między krainami: Wymaga zgody MG oraz wiedzy gdzie dana kraina się znajduje. Jak wyżej wymaga na końcu posta napisu z/t oraz 30 minut odstępu między napisanym postem w starej krainie a pierwszym w nowej.

4.2 Odnawianie Hp i En.
- jeżeli nasza postać jest poza ośrodkiem szpitalnym bądź maszyny leczniczej jej stan życiowy i energetyczny odnawia się 10% co napisany post.
- Będąc w szpitalu pod opieką medyczną stan naszej postaci poprawia się 25 % na godzinę.


5.Inne

5.1 Śmierć postaci i uśmiercanie innych graczy - Śmierć postaci oznacza spadek punktów życia do 0. Gdy nasza postać umrze niestety statystyki, przedmioty, umiejętności itd... Przepadają a my jesteśmy zmuszeni do założenia nowej postaci. Na tym forum nie bawimy się w smocze kule, zaświaty czy dodatkowe życia, każdy ma jedno i po jego straceniu game is over.
Uśmiercanie innego gracza jest możliwe tylko gdy:
-gracze zgodzą się na walkę na śmierć i życie
-mają ze sobą dawny zatarg
-ich cele są sprzeczne (np: gracz A jest dobry, gracz B jest zły)
-za zgodą Admina w nagłych przypadkach.
Zabijanie innych z nagłej chęci czy "od tak dla zabawy" lub też wykorzystywanie 3 zasady do eliminacji słabszych graczy będzie karane banem.

5.2 Sparingi i walki

Sparingi i walki odbywają się normalnie w fabule. Niektóre mogą być nagradzane przez mg dodatkowymi pkt w statystyki jednak nie jest to regułą. Walka może toczyć się przeciwko NPC lub przeciwko dwóm graczom. Jeżeli choć jedna z wyżej wymienionych zasad uśmiercania nie jest spełniona wygrany musi zostawić oponenta z przynajmniej 1 pkt życia!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Mechanika
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Tria Dimensia :: Regulamin :: Regulamin ogólny-
Skocz do: