Umieszczone są tutaj Jutsu Ninja. Każdy wybranek owej frakcji powinien się tutaj czuć jak u siebie. Niektóre techniki można osiągnąć współpracą fabularną z NPC. Rozpis poszczególnych Jutsu:
Shosen JutsuOpis:Jest to technika należąca do medycznego ninjutsu.
Jej działanie polega na przyspieszeniu naturalnego procesu zdrowienia.
Użytkownik wysyła czakrę z rąk w dowolną część ciała.
Wymagania: 30 Energii
Efekt: 1 Hp = [- 2 Mp ] Dla innego Gracza 1 Hp = [- 3 Mp]
Użycie: do wyczerpania zapasów Energii. (Akcja neutralna)
Chakra Enhanced StrengthOpis: Jutsu w którym użytkownik musi precyzyjnie kontrolować czakrę. Następnie koncentruje jej znaczne ilości w kończynach by zwiększyć obrażenia swych ciosów.
Wymagania: 25 Energii
Efekt: Wszystkie trzy Ataki + 1/3 energii [ jeśli jest po przecinku zaokrąglamy w dół]
Koszt: Dmg
Użycie: 2 razy co 4 tury
Juha Reppu ShoOpis: Użycie czakry do stworzenia kształtu dowolnego np. szponu o sporych rozmarach.
pozwala to na atak o dużych obrażeniach na średnim dystansie.
Wymagania: 25 Energii
Efekt: Dmg = Energia
Koszt: Dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce (Akcja ofensywna)
Katon Goukakyuu no jutsuOpis: Pocisk ognisty stworzony z wykorzystania czakry i stylu ognia, prawdziwie groźna broń zwłaszcza jeśli jest użyta w zamkniętym terenie, staje się wtedy praktycznie nie do uniknięcia.
Wymagania: 30 Energii
Efekt: Dmg = Energia
Koszt: Dmg + 50
Użycie: co 3 tury, 2 razy w walce
Kage Bunshin no jutsuOpis: Stworzenie wiernych kopi służących obronie jak i ofensywie. Jednak ich możliwości przeżycia są zerowe, znikają zaraz po odniesieniu obrażeń.
Wymagania: 50 Energii
Efekt: Dodatkowe obrażenie dla Ataku[ podstawowego lub szybkiego] = 1/4 siły lub Zręczności
[ funkcja defensywna] = Anulowanie ataku
Koszt: suma całego Dmg [ dla Ofensywy]
- 1/4 Energii [ dla Defensywy]
Użycie: dwa razy w walce
RariattoOpis: Forma Ataku stosowana tylko i wyłącznie na poziome "Czakra Shape". Ciosy użytkownika stają się tak niszczycielskie że próba jakichkolwiek bloków graniczy z cudem.
Wymagania: " Czakra Shape" 90 Energii
Efekt: Dmg = Siła + Energia
Koszt: Dmg + 150
Użycie: 2 razy w walce co 5 tur
GenjutsuOpis: Sztuka kontrolowania umysłu. Zadawanie obrażeń psychicznych jest jednym z najgroźniejszych wersji Jutsu. Przeciwnik znajduje się w pułapce nie do przejścia. Stworzona iluzja jest całkowicie realna dla ofiary jak i ból który otrzymuje.
Wymagania: Specjalny trening [ Npc.] + 110 Energii
Efekt: Dmg = Energia *1,5 + [
rzut kością procentową jeżeli wyleci powyżej 85% to dmg = 150 % energii ze statystyk *1,5]. Opis iluzji jest dowolny. ( ps. Bez przesadyzmu )
Koszt: Całkowity Dmg + 150, [
+ połowa wartości Energii ze statystyk jeżeli procent będzie powyżej 85]
Użycie: Raz w walce
RasenganOpis: Perfekcyjna manipulacja Czakrą jak i kształtem. Technika można nabrać kolosalnej wielkości wraz z tym niszczycielskiej mocy. Choć nauka tak zaawansowanego Jutsu wymaga
ciężkiej pracy, talentu i wiedzy.
Wymagania: Nauka [ Npc.] + 130 Energii + Czakra shape
Efekt: Dmg = włożona czakra, max 50 %
Koszt: Włożona czakra
Użycie: Raz w walce
Mangekyō SharinganOpis: Specjalne oczy o różnych rodzajach umiejętności. Ich wygląd jest inny u każdego posiadacza jak i zdolności. Potężna broń niewielu może się z nimi równać. Ci którzy przejrzeli w nich stali się groźnymi ninja.
Wymagania: Npc. [ tylko i wyłącznie nadawane są przez postać Npc. w dowolnym przebiegu akcji na określony czas jak i zdejmowane przez niego]
Efekt: [ Zdolności]
- Będą opisywane przez Npc. przyznającego co wykluczy podobieństwa u graczy. każdy będzie mógł się czuć niepowtarzalny
Koszt: Decyduje Npc. przyznający
Użycie: Decyduje Npc. przyznający
Chidori NagashiOpis: Jest to uwolnienie błyskawicy. Rozładowania wychodzą z ciała użytkownika począwszy od dłoni. Może to pełnić funkcję natychmiastowej obrony ale użyte w ofensywie tworzy zabójcze jutsu. Wykorzystywane też jako przedłużenie ramienia tworząc wydłużające ostrze gotowe przebić przeciwnika.
Wymagania: Nauka u NPC. + 90 energii + Curusade seal
Efekt:-[Ofensywny] Dmg= Energia * 1,6
-[Defensywn] Porażenie przeciwnika na 2 tury Atak szybki 1/2 Zręczności.
Koszt: -[Ofensywny] Dmg + 130
-[Defensywy] - Energia *2 [ ze statystyk]
Użycie: 2 razy w walce [ Ofensywne] Raz [ Defensywne]