Wspólne:Energy controlOpis: Skumulowanie energii na zewnątrz ciała tak aby bezpiecznie bronić się przed najróżniejszymi narzędziami broni białej.
Wymagania: 5 Energii
Efekt: Możliwość walki z bronią /Shinigami/Arrancaranów
Bukujutsu Opis: Podstawa każdego wojownika. Skumulowanie energii w celu unoszenia się nad ziemią i swobodnego latania.
Wymagania: 5 Energii
Efekt: latanie
Koszt: 0ki
Użycie: dowolne (akcja neutralna)
Chi no Tsurugi Opis: Promień energii będący przedłużeniem dłoni atakującego, długość może być kontrolowana(wszystko zależne od potrzeb), służy do przytrzymania przeciwnika.
Wymagania: 50 Energii
Efekt: paraliż na jedną turę.
Koszt: 150 ki
Użycie: 3x co 4 tury (akcja defensywna)
Kiaiho Opis: Niewidzialna dla wroga technika odrzucająca do tyłu.
Wymagania: 25 energii
Efekt: anulowanie ataku przeciwnika.
Koszt: 75 ki
Użycie: 2x co 3 tury (akcja defensywna)
KienzanOpis: Poprzez podniesienie ręki do góry i skumulowania odpowiedniej ilości energii tworzy się płaski pocisk, który potrafi przeciąż prawie wszystko.
Wymagania: 70Energii
Efekt: Dmg= energia x1.3
Koszt: Dmg+100ki
Użycie: 2x co 4 tury (akcja ofensywna)
Renzoku Energy Dan Opis: Osoba używająca tego ataku wystrzeliwuje z dłoni bez przerwy pociski energii(jeden za drugim). Atak ten przypomina strzelanie z karabinu maszynowego.
Wymagania: 75 Energii
Efekt: Dmg= energia x1.2
Można dzielić na kilka osób: Dmg= energia x1.2 /na osoby
Koszt: dmg +125ki
Za kilka osób: dmg+ 125ki + 75ki x osoby
Użycie: 3x co 2 tury (akcja ofensywna)
Changelingów:Bushing blasterOpis: Changeling w zaciśniętej dłoni zbiera odpowiednią ilość energii. Następnie otwiera ją i wysyła niszczycielki pocisk w stronę przeciwnika
Wymagania: 80 energii
Efekt: Dmg= energia x1.4
Koszt: Dmg+175ki
Użycie: 3x co 3 tury (akcja ofensywna)
Eye beamOpis: Zmiennokształtny koncentruje się i następnie wysyła elektryczną wiązkę promieni z oczu. Pocisk paraliżuje układ nerwowy oponenta.
Wymagania: 20 energii
Efekt: Paraliż na 1 ture
Koszt: 50 ki
Użycie: 3x co 2 tury (akcja defensywna)
Eye laserOpis: Podwójny strumień KI wystrzelony z oczu. Promień przy uderzeniu wytwarza spore uszkodzenia.
Wymagania: 90Energii
Efekt: dmg= Energia x1.5
Koszt: dmg+ 175ki
Użycie: 2x co 3 tury (akcja ofensywna)
Daichiretsuzan Opis: Z zamachem ręki tworzy się niewidzialną, tnącą wiązkę. Energia może polecieć bardzo daleko.
Wymagania: 120 Energii
Efekt: Dmg= Energia x1.7
Koszt: Dmg+ 210 ki
Użycie: 2x co 5 tur (akcja ofensywna)
Death ballOpis: Ogromna ilośc energii stworza na czubku palca lub z obu dłoni. Technika ta jest bardzo silna i trudna do opanowania, można niszczyć nią planety.
Wymagania: 150 Energii
Efekt: Dmg= ilość ki włożoną w technikę. Max 50% ki
Użycie: raz w walce (Akcja ofensywna)
Death beamOpis: Changeling wyciąga palec wskazujący i kumuluje energię. Następnie wystrzeliwuje pocisk nawet zdolny przebić cel.
Wymagania: 25 energii
Efekt: Dmg= energia x 1.1
Koszt: Dmg+ 50ki
Użycie: 4x co 2 tury (Akcja ofensywna)
Saiyan i Halfów:Energy BlastOpis: Najłatwiejsza do wykonania technika energetyczna Saiyan. Gromadzą niewielkie pokłady Ki zmieniając je w pociski wypuszczane z dłoni.
Wymagania: 30 Energii
Efekt: Dmg=Energia
Koszt: Dmg
Użycie: 3 razy co 3 tury.
Big bang attack Opis:Należy wyprostować rękę, skupić całą energię Ki w dłoni i wystrzelić pocisk. Aby powstał promień, wszystkie palce muszą być złączone, jeśli chcemy stworzyć kulę, palce powinny być w odstępach.
Wymagania: 100 energii
Efekt: dmg= energia x 1.4
Koszt: Dmg+150ki
Użycie: 2x co 3 tury (Akcja ofensywna)
Burning attack Opis:Użytkownik wyciąga ręce przed siebie w powietrze. Wykonuje dziwne ruchy i składając odpowiednio palce inicjuje uderzenie energetyczne.
Wymagania: 60 energii
Efekt: dmg= energia x1.2
Koszt: Dmg+75ki
Użycie: 2x co 2 tury (Akcja ofensywna)
Eraser cannon Opis: Wojownik kumuluję ki w formie niewielkiej rozmiarów kulki. Mimo pozorów pocisk jest w stanie wyrządzić spore zniszczenia.
Wymagania: 85 energii
Efekt: dmg=energia x1.3
Koszt: Dmg+ 100
Użycie: 2x co 4 tury (Akcja ofensywna)
Galactic donut Opis:Polega na uformowaniu energetycznego pierścienia, który wojownik kieruje w stronę przeciwnika i uciska go. Ofiara powinna być nieruchoma.
Wymagania: 115 energii.
Efekt: Unieruchomienie na jedną turę. Jeśli posiada się o 35 więcej energii od przeciwnika długość przytrzymania zwiększa się o turę. Max 3 tury.
Koszt: 150ki/ tura
Użycie: 2x co 3 tury (Akcja defensywna)
Final flash Opis: Aby ją zastosować wojownik musi odchylić ręce do tyłu, a następnie szybkim ruchem skumulować energię Ki w dwóch złączonych rękach i krzycząc Final Flash wystrzelić przed siebie.
Wymagania: 130 energii
Efekt: dmg=energia x1.8
Koszt: dmg+180ki
Użycie: raz w walce (Akcja ofensywna)
Atomic Rush Opis: Jest to wykorzystanie szybko zebranej Ki by powiększyć obrażenia fizyczne. użytkownika otacza skoncentrowana aura i jest w stanie wystrzelić z miejsca jak pocisk na wroga.
Wymagania: 30 energii
Efekt: dmg= siła + energia[ atak podstawowy] lub zręczność + energia [ atak szybki]
Koszt: dmg+50
Użycie: 2 razy co trzy tury