RegenacjaOpis: Umiejętność ta pozwala Hollowom na odzyskanie straconych kończyn oraz zasklepienia ran.
Wymagania: 5 energii, odpalone ressurection.
Efekt: Leczenie ran, odrastanie kończyn. Nie można regenerować narządów wewnętrznych.
Koszt: 3 Mp = 1 Hp
Użycie: 2 razy na walkę. (Poza walką dowolne użycie)
Cero (Błysk Pustego)Opis: To dużej mocy wybuch energii, który może być wystrzelony z różnej części ciała, takiej jak jama ustna, język, dłoń lub palce lub co tam chcecie ( np. Cero z małego palca u nogi )
Wymagania: 30 energii
Efekt: Dmg= energia x1.3
Koszt: Dmg + 20 rei.
Użycie: 4x co 3 tury.
Garganta (Czarna Jama)Opis: Czar ten powoduje rozdarcie w przestrzeni, dzięki której Arrancarowie mogą teleportować się szybko na duże odległości i nie mogą być ścigani.
Wymagania: 50 energii
Efekt: Przeniesienie w dowolnie wybrane miejsce od razu. (Można zabierać pasażerów)
Koszt: Otwarcie = 50 rei. Każdy "pasażer" +25rei.
Użycie: Raz na walkę (w fabule bez ograniczeń)
Hierro (Stalowa Skóra)Opis: Odnosi się do utwardzania skóry Arrancara, które jest wynikiem ich sprężonej energii duchowej w ciele. Podczas gdy ich skóra jest wystarczająco silna, by zablokować Zanpakutō w uwolnionej formie gołymi rękami, to wcale nie jest niezniszczalna.
Wymagania: Wytrzymałość 30, Energia 60
Efekt: Zniwelowanie obrażeń od ataków fizycznych o połowę.
Koszt: [1/2]dmg + 75rei (np: 100dmg+75rei=175rei)
Użycie: Dowolne, aż do wyczerpania się rei.
Sonído (Dźwięk Ceremonii)Opis: To technika używana przez Arrancarów, która pozwala im poruszać się bardzo szybko. Szybkość jaką mogą osiągnąć jest porównywalna do tej w czasie używania Shunpo (Migotliwych Kroków) które używają Shinigami. Dodatkowo wydaje inny dźwięk, zamiast cichych dźwięków (jakie towarzyszą przy używaniu Migotliwych Kroków), przy Sonído towarzyszy raczej głośny dźwięk.
Wymagania: 20 energii, 20 zręczności
Efekt: Atak szybki x1.5
Lub pewny unik (nie wymaga rzutu kością procentową
Koszt: Dmg +25rei
Użycie: 2 razy co dwie tury (dla ofensywy) raz dla uniku.
Potężniejsze warianty Cero
Cero DobleOpis: Tworzone poprzez połknięcie cudzego Cero i ulepszenie go swoim.
Wymagania: Poznane Cero, 60 energii + musisz być zaatakowany Cero ! Większa ilość energii od przeciwnika o co najmniej 1/4.
Efekt: Obrażenia Cero przeciwnika + obrażenia twojego Cero
Koszt: dmg x1.5.
Użycie: Raz na walkę.
Cero OscurasOpis: Już nie promień a fala ciemności pochłaniająca wszystko na swej drodze. Niesamowicie potężna umiejętność.
Wymagania: Aktywne Segunda Etapa lub pełny Hollow. 130 Energii
Efekt: Ilość włożonego reietsu=dmg (max 60%)
Koszt: Dmg
Użycie: 1 raz na walke..