Tria Dimensia
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Tria Dimensia

...
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Umiejętności Arrancarów

Go down 
AutorWiadomość
Tamashi

Tamashi


Liczba postów : 85
Age : 29

STATYSTYKI
Rasa: Shinigami
Życie:
Umiejętności Arrancarów 352enav170/200Umiejętności Arrancarów 2ng4vgn  (170/200)
Energia:
Umiejętności Arrancarów Left_bar_bleue90/200Umiejętności Arrancarów Empty_bar_bleue  (90/200)

Umiejętności Arrancarów Empty
PisanieTemat: Umiejętności Arrancarów   Umiejętności Arrancarów I_icon_minitimeSro Cze 27, 2012 11:16 pm

Regenacja
Umiejętności Arrancarów UlquiorraRegen

Opis: Umiejętność ta pozwala Hollowom na odzyskanie straconych kończyn oraz zasklepienia ran.
Wymagania: 5 energii, odpalone ressurection.
Efekt: Leczenie ran, odrastanie kończyn. Nie można regenerować narządów wewnętrznych.
Koszt: 3 Mp = 1 Hp
Użycie: 2 razy na walkę. (Poza walką dowolne użycie)

Cero (Błysk Pustego)
Umiejętności Arrancarów Cero

Opis: To dużej mocy wybuch energii, który może być wystrzelony z różnej części ciała, takiej jak jama ustna, język, dłoń lub palce lub co tam chcecie ( np. Cero z małego palca u nogi )
Wymagania: 30 energii
Efekt: Dmg= energia x1.3
Koszt: Dmg + 20 rei.
Użycie: 4x co 3 tury.


Garganta (Czarna Jama)
Umiejętności Arrancarów Garganta

Opis: Czar ten powoduje rozdarcie w przestrzeni, dzięki której Arrancarowie mogą teleportować się szybko na duże odległości i nie mogą być ścigani.
Wymagania: 50 energii
Efekt: Przeniesienie w dowolnie wybrane miejsce od razu. (Można zabierać pasażerów)
Koszt: Otwarcie = 50 rei. Każdy "pasażer" +25rei.
Użycie: Raz na walkę (w fabule bez ograniczeń)


Hierro (Stalowa Skóra)
Umiejętności Arrancarów 190px-Grimmjow_Hierro

Opis: Odnosi się do utwardzania skóry Arrancara, które jest wynikiem ich sprężonej energii duchowej w ciele. Podczas gdy ich skóra jest wystarczająco silna, by zablokować Zanpakutō w uwolnionej formie gołymi rękami, to wcale nie jest niezniszczalna.
Wymagania: Wytrzymałość 30, Energia 60
Efekt: Zniwelowanie obrażeń od ataków fizycznych o połowę.
Koszt: [1/2]dmg + 75rei (np: 100dmg+75rei=175rei)
Użycie: Dowolne, aż do wyczerpania się rei.


Sonído (Dźwięk Ceremonii)
Umiejętności Arrancarów Szayel_Sonido

Opis: To technika używana przez Arrancarów, która pozwala im poruszać się bardzo szybko. Szybkość jaką mogą osiągnąć jest porównywalna do tej w czasie używania Shunpo (Migotliwych Kroków) które używają Shinigami. Dodatkowo wydaje inny dźwięk, zamiast cichych dźwięków (jakie towarzyszą przy używaniu Migotliwych Kroków), przy Sonído towarzyszy raczej głośny dźwięk.
Wymagania: 20 energii, 20 zręczności
Efekt: Atak szybki x1.5
Lub pewny unik (nie wymaga rzutu kością procentową
Koszt: Dmg +25rei
Użycie: 2 razy co dwie tury (dla ofensywy) raz dla uniku.

Potężniejsze warianty Cero

Cero Doble
Umiejętności Arrancarów Nel_Cero_Doble

Opis: Tworzone poprzez połknięcie cudzego Cero i ulepszenie go swoim.
Wymagania: Poznane Cero, 60 energii + musisz być zaatakowany Cero ! Większa ilość energii od przeciwnika o co najmniej 1/4.
Efekt: Obrażenia Cero przeciwnika + obrażenia twojego Cero
Koszt: dmg x1.5.
Użycie: Raz na walkę.


Cero Oscuras
Umiejętności Arrancarów CeroOscuras

Opis: Już nie promień a fala ciemności pochłaniająca wszystko na swej drodze. Niesamowicie potężna umiejętność.
Wymagania: Aktywne Segunda Etapa lub pełny Hollow. 130 Energii
Efekt: Ilość włożonego reietsu=dmg (max 60%)
Koszt: Dmg
Użycie: 1 raz na walke..
Powrót do góry Go down
 
Umiejętności Arrancarów
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Umiejętności Shinigami

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Tria Dimensia :: Regulamin :: Techniki-
Skocz do: